No-01
Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:06, 09 Maj 2008 Temat postu: AWP |
|
|
NA POCZĄTKU CHCIAŁEM POWIEDZIEĆ, ŻE PORADNIK TEN ZOSTAŁ SKONSTRUOWANY NA PODSTAWIE WYPOWIEDZI CZŁOWIEKA O IMIENIU DENNIS "WALLE" WALLENBERG. WSZYSTKIE FILMY SĄ JEGO AUTORSTWA, NIE MOJE. INFORMUJĘ TEŻ, ŻE ABY OBEJRZEĆ FILM, KLIKAMY NA LINK PRAWYM PRZYCISKIEM MYSZY, PO CZYM WYBIERAMY ZAPISZ ELEMENT DOCELOWY JAKO... I ZAPISUJEMY FILMIK NA DYSK. FILMY NIE ZAWIERAJĄ TREŚCI REKLAMOWYCH, JAK I INNYCH WIRUSÓW, WIĘC NIE PONOSZĘ ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA EWENTUALNE SZKODY.
W tym poradniku walle daje nam porady i triki jakie mogą być użyteczne dla początkujących, jak i weteranów. Jest znany ze swoich umiejętności w posługiwaniu się AWP, które doprowadziły do jego sukcesów w duńskiej CPL i meczach SEL, które udokumentowano w dwóch popularnych filmach z CS-a : "Wallenberg Brothers" 1 i 2. W tej chwili gra dla teamu spiXel. Korzystajcie z poradnika!
Poradnik (słowa walle'go):
Myślałem o stworzeniu poradnika do AWP od jakiegoś czasu i oto on. Nie potrzebowałem żadnej specjalnej zachęty, po prostu chciałem.
1. Szybki zoom
Żeby używać szybkiego zoomu, musisz wiedzieć gdzie jest Twój celownik - bez przybliżania. Możesz to osiągnąć tylko przez praktykę (sugeruję celowanie w cel bez zoomu i sprawdzanie potem jak blisko byłeś/aś).
Szybki zoom jest używany w ten sposób: przybliżasz i strzelasz krótko po tym. Możesz oczywiście strzelać od razu lub poczekać z strzelaniem. Zobaczysz o co chodzi oglądając filmik poniżej.
SZYBKI ZOOM FILMIK -> [link widoczny dla zalogowanych]
2. Sposób na strzelanie bez zoomu
Każdy doświadczył, że czyste strzały "nozoomowe" rzadko kiedy trafiają do celu, ale jest na to sposób. Powiedzmy, że trzech lub więcej przeciwników biegnie na Ciebie lub coś podobnego. Ty w takim momencie posyłasz pierwszy strzał z zoomem, a potem trzymasz cyngiel (attack1), nie pozwalając Twojej AWP złomować. Z tą metodą będziesz trafiał strzały "nozoomowe", tylko wtedy gdy Twój pierwszy strzał był "zoomowany" (pewnie są jakieś inne metody na takie strzelanie, ale to jest ta, której używam).
BEZ ZOOMU FILMIK -> [link widoczny dla zalogowanych]
3. Spawnjump
Nic nie wiem o tym, że SpawN jest uważany za bycie jednym z pierwszych używających tego skoku, ale tak ten skok został ochrzczony.
Ten skok pozwala Ci strzelać tak szybko jak jest to możliwe kiedy skaczesz i lądujesz na ziemi. Ideą tego skoku jest to, żeby lądować do tyłu, uciekając przed wibracją celownika, która pojawia się podczas lądowania do przodu . Pozwala Ci to strzelać szybciej.
Przykład: Gdy Ty, jako terrorysta planujesz przejąć drogę (co my, Szwedzi nazywamy "bananem" - wiodącą do małego BSa (lewa droga od respa terro , <przypis: chyba chodzi o de_infreno?>. Wskakujesz w "banan" , używając powietrznej akceleracji (org. airacceleration) - by wylądować do tyłu (akceleracja 10 jest wymagana).
SPAWNJUMP FILMIK -> [link widoczny dla zalogowanych]
Wyjaśnienie filmu: Na początku avika, pokazuje jak tor strzału może się zmienić, jeśli skaczesz do przodu i próbujesz strzelać szybko, gdy lądujesz (Zdaje mi się, że przez przypadek strzeliłem za szybko jednym razem, ale zrozumiesz o co chodzi). Zaraz po tym pokazuje spawnjumpa.
4. Jak przejrzeć innego gracza AWP?
Używając tej metody będziesz wiedział gdzie inny użytkownik AWP idzie po tym jak wystrzelił, ponieważ odgłos strzału z AWP podąża za ruchem gracza. Na przykład jeśli strzela i idzie w prawo, usłyszysz to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|