Forum Forum Klanowe Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Glock

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Klanowe Strona Główna -> Strzelnica
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
No-01




Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:11, 09 Maj 2008    Temat postu: Glock

GLOCK

Wiele osób nienawidzi Glocka lub myśli, że jest to słaba i nieużyteczna broń; postaram się jednak przedstawić, iż (w dobrych rękach) potrafi on być najlepszym pistoletem w Counter-Strike'u. Mam nadzieję, że poradnik ten pomoże wam zrozumieć, jak doskonałą bronią potrafi być Glock.

Dane techniczne:

Producent: Glock
Dostępność: Terroryści i CT
Cena: $400 (startowa dla Terrorystów)
Naboi w magazynku: 20
Szybkostrzelność: 7 pocisków/s
Czas przeładowania: 2.3 sekundy
Średnie obrażenia - nieosłonięty tors: 18 pkt życia
Średnie obrażenia - nieosłonięta głowa: 82 pkt życia
Średnie obrażenia - tors + kevlar: 9 pkt życia, 4 pkt pancerza
Średnie obrażenia - głowa + hełm: 42 pkt życia, 21 pkt pancerza


Największe zalety:

Duży magazynek. Z magazynkiem o pojemności 20 strzałów masz duże szanse przetrwać walkę na pistolety, i dobić przeciwnika, kiedy będzie przeładowywał pistolet.

"Stopująca moc". Kiedy trafisz przeciwnika z Glocka, spowalnia go to do tego stopnia, że porusza się tak wolno, jakby kucał. Wykorzystuj tę przewagę, szczególnie w połączeniu z taktyką Okrążania Przeciwnika.

Brak podrzutu. W przeciwieństwie do większości broni w Counter-Strike'u Glock 18 nie ma podrzutu (celownik nie unosi się do góry przy strzelaniu). Podczas walki naboje lecą dokładnie tam gdzie celujesz! Nie musisz ściągać celownika w dół tak jak w przypadku innych pistoletów. Na większe odległości jeśli już raz trafisz, to przeciwnik jest w zasadzie bez szans (szczególnie na otwartej przestrzeni). Dzięki "Mocy Stopującej" przeciwnik będzie praktycznie stał w miejscu, skazany na Twoją łaskę (a raczej - niełaskę)

Taktyki



Okrążanie przeciwnika [Circle Strafing]



Taktyka ta sprawdza się najlepiej przeciwko snajperom i ludziom z shotgunami, ale jest dość skuteczna przeciwko każdemu rodzajowi broni.
Taki sposób poruszania się może sprawiać trudności niektórym graczom, gdyż wydaje się bardzo nienaturalny, ale jak to sie mówi - trening czyni mistrza.
Największą zaletą tej taktyki jest to,że przeciwnikowi jest bardzo ciężko nadążyć za nami. Co więcej, Mouse Sensitivity niektórych graczy w ogóle wyklucza możliwość nadążania z obracaniem się za okrążającym ich przeciwnikiem.
Circle Strafing w ogóle jest jedną z najlepszych metod dla praktycznie każdej broni (poza karabinami snajperskimi i karabinami z włączonym trybem przybliżenia) przy walce na bardzo małe odległości. Zresztą, taktyka ta jest znana i używana przynajmniej od czasów Quake'a [przyp. von_Hell]



Z boku na bok



Poruszając się z boku na bok stajesz się trudniejszy do zastrzelenia. Zmuszasz przeciwnika do ruszania bronią na boki, co w efekcie czyni ją mniej celną. Dopóki się ruszasz, przeciwnik będzie miał bardzo utrudnione zadanie, wykorzystaj to.
Wykorzystując tę technikę, pamiętaj, żeby ciągle utrzymywać przeciwnika na celowniku, przesuwając myszką w odwrotnym kierunku do kierunku strafe'owania.



Strafe'ując i skacząc [BunnyHop]



Taktyka ta jest chyba najbardziej efektywna, ale też najtrudniej się do niej przyzwyczaić.
Kiedy kierujesz się prosto na wroga stajesz się doskonałym celem. Wystarczy lekko przymierzyć i dostajesz heada... Ta taktyka znacznie zmniejsza szansę na Twój zgon, ponieważ nie nigdy nie stajesz w tym samym miejscu i na tej samej wysokości. Taktyka ta jest po części rozwinięciem taktyki "Z boku na bok". W tym przypadku, przeciwnik nie tylko musi ruszać bronią na boki, ale dodatkowo w płaszczyźnie góra-dół.
Na czym to wszystko polega? Otóż celem jest ciągły ruch, ciągłe skoki i kucanie. Strafe-jump w lewo, strafe-jump w prawo i z powrotem, aż do znudzenia (śmierci wroga). Przypomina to trochę skaczącego królika [stąd angielska nazwa tej taktyki - BunnyHop]. Pomimo, iż początkowo może być ciężko przystosować się do tak irracjonalnego sposobu poruszania się, taktyka ta jest naprawdę tego warta.

Materiał pochodzi ze strony [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez No-01 dnia Pią 15:58, 09 Maj 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Klanowe Strona Główna -> Strzelnica Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1