Forum Forum Klanowe Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Shotgun (M3)

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Klanowe Strona Główna -> Strzelnica
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
No-01




Dołączył: 25 Kwi 2008
Posty: 102
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:34, 09 Maj 2008    Temat postu: Shotgun (M3)

SHOTGUN (M3)

Wstęp

Wbrew pozorom, M3 w odpowiednich rękach potrafi być doskonałą bronią. Ciężko ją polecić początkującym graczom, ale po odrobinie treningu broń ta sieje olbrzymie spustoszenie. Dlaczego tak jest? To spróbuję przedstawić poniżej.

Bądź cichy

Czajenie się wielokrotnie zwiększa efektywność tej broni. Ponieważ nie jest ona szybkostrzelna, pierwszy strzał ma olbrzymie znaczenie. Czając się, zwiększasz swoją szansę na udany atak. Jeśli uda Ci się podejść do przeciwnika niepostrzeżenie, to w większości przypadków nie zdąży on się nawet ruszyć. Jeśli tylko nie raszujesz, przyczaj się, podejdź w absolutnej ciszy, przyceluj dokładnie i... To powinno załatwić sprawę. W większości przypadków jeden dobrze trafiony strzał załatwia sprawę, Dlatego element zaskoczenia jest taki ważny.

Walka na bliski zasięg

To Twój najlepszy przyjaciel. Przy spotkaniu oko w oko, posiadacz shotguna ma olbrzymią przewagę, wystarczy jeden celny strzał, by zdjąć praktycznie każdego.

Ponieważ M3 jest najbardziej efektywny w walce bezpośredniej, sprubój to wykorzystywać w trudnych sytuacjach. Dla przykładu - natykasz się na grupę przeciwników. Nie szarżuj, tylko wycofaj się na dobrą pozycję i sprubój wciągnąć przeciwników w pułapkę.

Walka na średni zasięg

W walce na średnim dystansie, M3 wciąż ma sporo zalet. 3, może 4 strzały zazwyczaj załatwiają sprawę. Tylko jak oddać tyle strzałów pod ostrzałem? Odpowiedź jest prosta - skacz, biegaj, szalej.... W przeciwieństwie do innych broni w CS, M3 zachowuje swoją celność niezależnie od tego, czy skaczesz, biegasz, strafe'ujesz... Wykorzystaj to. Będąc w ruchu zmniejszasz szanse na zostanie trafionym, a skoro nie ma to większego wpływu na celność Twojej spluwy? Czemu nie...

Walka na duży dystans


Cóż, bądźmy szczerzy. Jeszcze nikt nie stworzył śrutówki, która byłaby celna na duże odległości... Jednakże bywa i tak, że pojedynczy strzał na dużą odległość spowoduje duże obrażenia, ale CS to nie loteria, licząc na farta stajesz się prostym celem.

M3 Shotgun to bardzo specyficzna broń... Poniżej kilka powodów takiego stanu rzeczy:

* siła AWP/AWM
* brak podrzutu
* brak jakiegokolwiek zooma
*doskonała celność na krótki zasięg
* celność nie zmienia się podczas skakania, kucania, biegania...
* mobilność
* bardzo niska cena
* szybkie przeładowanie "pojedynczych" pocisków

Dane techniczne

Producent: Benelli
Dostępność: Terrorists and Counter-terrorists
Koszt: $1700
Pocisków w magazynku: 8
Szybkostrzelność: 1.25 strzałów na sekundę
Czas przeładowania: 4.2 sekundy (dla 8 pocisków)
Średnie obrażenia - nieosłonięty korpus: 100 health
Średnie obrażenia - nieosłonięta głowa: 100 health
Średnie obrażenia - korpus + kevlar vest: 100 pkt. zdrowia
Średnie obrażenia - głowa + helmet: 66 pkt. zdrowia, 33 pkt. zbroi

Strzelanie na małe odległości

M3 trafił dokładnie w cel w każdej próbie. Rozrzut jest niski w porównaniu do różnych SMG.



Rozrzut

M3 trafił wszystkie cele jednym strzałem! Śruciny powinny się mieścić w czerwonym kółku.



Celność


Ten obrazek ukazuje wpływ poruszania się na celność M3. A w zasadzie ukazuje brak takowego wpływu...
Strzały oddane z niedużej odległości

Jumping - skakanie
Strafing - poruszanie sie na boki
Ducking - kucanie



Pełny magazynek


Na poniższym obrazku - efekt wystrzelenia wszystkich (ośmiu) pocisków z magazynka.
Jak widać, żaden strzał nie został zmarnowany.



Rozrzut na średnie odległości

Dolna część obrazka ukazuje odległości z jakiej oddano strzały.
Jak widać, do zabicia przeciwnika może być potrzebne kilka strzałów, ale o ile jesteśmy w ruchu, powinno się udać.



Odległość zerowa


Przy strzelaniu z tak małej odległości, pojedyncze trafienia są niezauważalne,
ślady po trafieniach zlewają się w jedną całość.



A tak wygląda odległość zerowa w praktyce.



Szczęście z daleka

Zdarza się, że pojedyncze trafienie z dużej odległości zada wysokie obrażenia.
Biedny zakładnik... On był przedmiotem tego testu



To by było na tyle, jeśli chodzi o M3. Polecam sprawdzić w praktyce.

Materiały pochodzą ze strony [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez No-01 dnia Pią 15:37, 09 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum Klanowe Strona Główna -> Strzelnica Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1